loading...
دنیای برنامه و بازی

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (2)

TheGoodLife دانلود بازی The Good Life نسخه SKiDROW

بازی The Good Life یک بازی بسیار زیبا میباشد که شما میوانید با آن لحظاتی پر از آرامش را تجربه کنید. شما در این بازی در کنار ساحل دریا به گشت و گذار خواهید پرداخت و یا اینکه میتوانید با کشتی سرتاسر دریاها را کشته و یا اینکه لباس غواصی به تن کرده و در اعماق در دریا به جست و جو و نظاره زیبایی های آن بپردازید. همچنین میتوانید به ماهیگیری بپردازید. طلوع و غروب آفتاب را نظاره کرده و از سرتاسر این جزیره گرمسیری لذت ببرید. این نسخه از بازی با کرک معتبر SKiDORW از وبسایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

سیستم موردنیاز

OS: Windows® XP/Vista/7
CPU: 2,4 GHz Intel Pentium or AMD
RAM: 2 GB
Video: 128 MB DX9 shader 2.0 compatible
Hard Disk Space: 2.5 GB

برای بحث و گفتگو درباره این بازی اینجا کلیک کنید

Download10 دانلود بازی The Good Life نسخه SKiDROW لینک دانلود مستقیم پارت اول

Download10 دانلود بازی The Good Life نسخه SKiDROW لینک دانلود مستقیم پارت دوم

Size9 دانلود بازی The Good Life نسخه SKiDROW حجم : ۲ گیگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

1 21 نرم افزار ساخت تصاویر PanoramaStudio Pro

PanoramaStudio Pro 2.4.2.146 عنوان نرم افزاری قدرتمند و پر سابقه میباشد که طی سالها مخاطبان زیادی را توانسته به خود جلب کند. با استفاده از این نرم افزار میتوانید اکثر کارهای گرافیکی را انجام دهید. ابزاری حرفه ای  در زمینه ی ساخت تصاویر پانوراما می باشد.همچنین با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا عکس ها و تصاویر دکستاپ زیبا را به صورت دایره کامل یا همان ۳۶۰ درجه به وجود آورید و با این توانایی شخص بیینده حس میکند که در همان محل تصویر حضور دارد.شما به کمک این نرم افزار گرافیکی قادر خواهید بود به خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ بپردازید. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود. پیشنهاد میکنم آخرین نسخه این نرم افزار را از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

Download10 نرم افزار ساخت تصاویر PanoramaStudio Pro لینک دانلود مستقیم

Size9 نرم افزار ساخت تصاویر PanoramaStudio Pro حجم :۲۶ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

ChaosonDeponia دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW

پس از عرضه بازی Deponia و محبوبیت آن در بین طرفداران سبک ماجراجویی در کمتر از ۱ سال نسخه دوم این بازی با عنوان Chaos on Deponia تولید و توسط گروه معتبر SKiDROW کرک شده است. شما در این بازی در نقش کاراکتر روفوس هستید که به همراه همسرش در دنیایی زندگی میکند که آکنده از زباله است. اما ثروتمندان برای خود شهرهایی در آسمان ها درست کرده اند که دیگر از آلودگی خبری نیست. روفوس نیست دوست دارد تا در آنحا برای خود جایی دست و پا کند و خلاصه خود را در بین ثروتمندان جا دهد. با او همراه شده و به او در راستای این امر کمک کنید. گرافیک بازی همان گرافیک فانتزی نسخه اول میباشد که در بعضی نکات پیشرفت هایی نیز داشته است. گروه سیب دانلود این بازی زیبا را با کرک معتبر SKiDROW به همه کاربران خود تقدیم میکند.

سیستمم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Pentium 4 2.53GHz
RAM: 2 GB
Graphic: GeForce 315 512MB / Radeon HD 5450 512MB
H.D.D: 6GB

برای بحث و گفتگو درباره این بازی اینجا کلیک کنید

Download10 دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW لینک دانلود مستقیم پارت اول

Download10 دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW لینک دانلود مستقیم پارت دوم

Download10 دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW لینک دانلود مستقیم پارت سوم

Download10 دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW لینک دانلود مستقیم پارت چهارم

Download10 دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW لینک دانلود مستقیم پارت پنجم

Size9 دانلود بازی Chaos on Deponia نسخه معتبر SKDROW حجم : ۴٫۴۱ گیگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 5 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

2 31 دانلود نرم افزار رایت Nero Multimedia

امروز وب سایت سیب دانلود آخرین ورژن نرم افزار بسیار معروف قدرتمند و مفید Nero Multimedia v12.0.02900 را برای شما کاربران محترم قرار داده است.نسخه جدید این نرم افزار علاوه بر امکانات نسخه قبلی آن امکانات ویژه و مدرن تری را در خود جای داده است و خیلی از نقص های خود را در این ورژن سعی بر رفع آنها داشته و در این امر تا حدود زیادی موفق بوده است. مثلا کاربران همیشه از مشکل کاهش سرعت و پایی بودن آن در اکثر نرم افزار ها همچنین این نرم افزار ناراضی بوده اند که در ورژن جدید این نرم افزار تا حد زیادی این مشکل نیز بر طرف شده است.یکی از نکات قابل توجه همه ی کاربران محیط اجرایی نرم افزار هست که در این ورژن این نرم افزار از محیط زیبا جذاب و متفاوتی برخوردار میباشد که بسیار حائض اهمیت است.با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به جمع آوری اطلاعا مهم خود در درون هارد کامپیوتر ندارید میتوانید انواع فایلهای خود را در انواع لوح های فشرده با استفاده از این نرم افزار رایت کنید به عنوان مثال تمامی فیلم ها ,  تصاویر , فایلهای صوتی و… در نسخه جدید این نرم افزار عملیات رایت با سرعت و کیفیت بیشتری از نسخه های قبل صورت میگیرد  از دیگر ویژگی های بر جسته این نرم افزار اجرای فایلای صوتی و تصویری , ویرایش عکس , عکس برداری از فیلم , امکان عملیات رایت بر روی Blu-ray و.. را اشاره کرد هم اکنون میتواینید آخرین نسخه این نرم افزار پر طرفدار را از وب سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

Download10 دانلود نرم افزار رایت Nero Multimedia لینک دانلود مستقیم

Size9 دانلود نرم افزار رایت Nero Multimedia حجم :۳۰۷ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 5 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

2 7 دانلود نرم افزار تبدیل فایلهای ویدئویی Coolutils Total Movie Converter

امروز سیب دانلود قصد دارد یکی دیگر ار نرم افزار های قدرتمند تبدیل فایل های ویدئویی را به شما کاربران عزیز معرفی کند.Coolutils Total Movie Converter v3.2.163 این نرم افزار نیز جزو نرم افزار های فو ق العاده در زمینه ی تبدیل فایلهای ویدئویی میباشد که از انواع فرمتهای موجود پشتیبانی میکند AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV برخی از این فرمتها میباشد که میتوانید با استفده از این نرم افزار با کیفیتی خوب فیلم های خود را به فرمتهای مختلف تبدیل کنید تا در شرایط مختلف بتوانید آنها را اجرا کنید.همچنین این نرم افزار این قابلیت را به شما میدهد تا فرمت فایلها را طوری تبدیل کنید تا در گوشی های موبایل شما با حجمی کم و کیفتی عالی نسبت به حجم آن اجرا کند.همچنین این برنامه این ویژگی را دارد تا فرمتهای ویدئویی موجود در سایت های اشتراک کنند مانند یوتوب را به صورت آنلاین  تبدیل به فرمت دلخواه کنید.برای این کار ابتدا باید آدرس کلیب مورد نظر را وارد کرده و سپس با انتخاب فرمت مورد نظر تبدیل فرمت را صورت دهید.

Download10 دانلود نرم افزار تبدیل فایلهای ویدئویی Coolutils Total Movie Converter لینک دانلود مستقیم

Size9 دانلود نرم افزار تبدیل فایلهای ویدئویی Coolutils Total Movie Converter حجم :۲۶ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 5 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

GO SMS برنامه ای بی نظیر برای آندروید است که به شما در مدیریت SMS ها و ارسال آسان پیامک کمک می کند. فایلی که برای دانلود در اختیار شماست حاوی فارسی ساز این برنامه محبوب نیز می باشد. در GO SMS برای ارسال و دریافت پیامک از انیمیشن ها و شکلک های زیبا و متنوعی نیز استفاده شده است.

 

 دانلود با لینک مستقیم  | لینک کمکی

 حجم فایل:۶٫۱۷ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

بازی Need for Speed بدون شک یکی از بهترین و جذابترین بازی های مسابقه ای به شمار میرود و اکثر کاربران با این بازی به خوبی آشنایی دارند. نسخه آیفون و آیپد این بازی که به تازگی طراحی شده است را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تعقیب و گریز، مسابقه دادن با ماشین های جدید و بروز دنیا و فرار از دست پلیس هدف اصلی شما در این بازی میباشد. با بردن مسابقات و پشت سر گذاشتن حریفان خود میتوانید به مرحله ی بعدی سعود کنید و اوج هیجان را در رانندگی تجربه کنید.

 

 برای iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر

 دانلود Download

 حجم فایل : ۵۷۵ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 9 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 در پست امروز سایت دراگون دانلود، نرم افزار معروف و محبوب KMPlayer که یکی از بهترین پخش کننده های دنیا به شمار می رود برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این پخش کننده به دلیل داشتن چند ویژگی مهم و کاربردی یکی از بهترین پخش کننده های دنیا به شمار میرود. از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار عبارت اند از: قابلیت پخش تمام فرمت های مالتی مدیا، قابلیت استخراج صدا و فیلم به صورت های مختلف، پشتیبانی کردن از ۲۵ زبان دنیا از جمله زبان فارسی، پشتیبانی کردن از زیر نویس فیلم ها و… در ادامه این پخش کننده قدرتمند قابل دریافت می باشد.

 

دانلود –Download

 حجم فایل : ۲۴.۲ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 5 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Zombie Terminator یک بازی فانتزی و کارتونی در سبک اکشن و تیر اندازی است. بار دیگر زامبی ها به شهر شما حمله ور شدند و قصد نابود سازی شهرتان را دارند و شما باید به عنوان قهرمان داستان به همراه دوستانتان زامبی ها را از بین ببرید. تنوع در سلاح های این بازی به قدری جالب است که شما را برای به دست آوردن سلاح جدید ترغیب و می کند. قدرت بعضی از اسلحه ها شما را شگفت زده میکند. گیم پلی روان و گرافیک کارتونی این بازی باعث جذب شما در صدد ادامه این بازی شده است. این بازی می تواند شما را ساعت ها بدونه توجه به گذشت زمان سرگرم کند. این برای برای سیستم عامل اندروید نسحه ۲٫۲ و بالاتر طراحی شده است.

 

دانلود

 حجم فایل:15 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

در این پست از  سایت دراگون دانلود,کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی آسمان فرو میریزد را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده کرده ایم.این کتاب الکترونیکی مخصوص گوشی هایی می باشد که از جاوا پشتیبانی می کند.در ادامه مطلب میتوانید کتاب الکترونیکی آسمان فرو میریزد را دریافت کنید امیدواریم از مطالب این کتاب لذت ببرید.

 

دانلود –Download

حجم فایل : ۳۲۸ کیلوبایت

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

و اما این بار نسخه اردیبهشت ماه ۹۱ کتاب الکترونیکی چلیپا مخصوص جاوا و اندروید را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . محتوی این کتاب شامل پیامک – داستانهای کوتاه و پندآموز – دانستنیها – پزشکی – بیوگرافی – روانشناسی – شعر – مطالب طنز و جالب – کامپیوتر و موبایل و… می باشد.این کتاب علاوه بر اینکه مخصوص گوشی های اندروید ساخته شده ، با فرمت جاوا هم تهیه شده است که شما می توانید بر روی تمامی گوشی های ساپورت کننده Java نصب و استفاده کنید.برای دانلود این برنامه ی جالب میتوانید هم اکنون به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

لینک دانلود اندروید

 حجم فایل: ۱٫۸۵ مگابایت

لینک دانلود جاوا

 حجم فایل: ۱٫۷۴ مگابایت

لینک دانلود آیفون

 حجم فایل: 1.7 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

jetAudio Plus از قدیمی ترین نرم افزارهایی بوده که در کامپیوترها به عنوان پلیر از آن استفاده می شده و حالا شرکت سازنده این نرم افزار نسخه ای از این ابزار قدرتمند را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل محبوب اندروید ارائه کرده که می تواند با طراحی جذابش و پشتیبانی از فرمت های مختلف کار پخش و اجرای موزیک ها را با بهترین کیفیت ممکن فراهم کند. با توجه به قابلیت های مختلفی که این ابزار دارد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود نموده و از امکانات ویژه آن بهره ببرید.

 

دانلود | لینک کمکی

 حجم فایل: 5.09 مگابایت

رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/SpeedyFox.jpg

SpeedyFox نرم افزاری رایگان و بسیار کم حجم می باشد که توسط آن می توانید سرعت اجرا و عملکرد مرورگر Firefox را افزایش دهید. این نرم افزار زمان شروع به کار مرورگر را ۳ برابر افزایش می دهد. نرم افزار SpeedyFox کاملا مطمئن بوده و کاربران بسیاری در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. این نرم افزار همچنین توانایی افزایش سرعت Skype ، Chrome ، Thunderbird را نیز دارا می باشد.

 

دانلود – Download
حجم فایل: ۵۷۰ کیلوبایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/x7bm75f2h1yum8lfkv.jpg

پرندگان خشمگین این بار در فضا ، جایی که جاذبه صفر درصد است آمده اند تا تخم های خود را از خوک ها پس بگیرند . همانگونه که نسخه های ابتدایی Angry Birds با نوآوری و گیم پلی بسیار زیبای خود توانستند طرافداران بسیاری پیدا کنند اکنون نسخه فضایی یعنی Angry Birds Space نیز با یک گیم پلی متفاوت و خارق العاده آماده است شما را به خود مشغول سازد .

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

حجم : ۲۱٫۶۲ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

دانلود

 حجم:17/5 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نزم افزارمحبوب Adobe Flash در کامپیوتر ها و سطح وب محیط زیادی را به خود اختصاص داده است. به طوری که همه ما روزانه سرو کار زیادی با این نوع فایل ها داریم. کلیپ ها و بازی ها و بسیاری ازآموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلمتحت وب و … ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر – Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و …

 

دانلود

 حجم:9/2 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه جدید نرم افزار های آفیس هم منتشر شد . نسخه جدید این مجموعه به اسم Office 2013 و مخصوصاً برای سیستم عامل ویندوز ۷ و ۸ طراحی شده است . در نسخه قبلی این افیس کاربران اگر توانسته اند در منوی ریبن آفیس ۲۰۰۷ کنار بیایند در نسخه جدید دیگه هیچ مشکلی از این بابت ندارند . منو ریبن بخش مهم تنظیمات را در اختیار کابر میگذارد .از نظر گرافیک هم نسب به آفیس ۲۰۰۷ خیلی فرق میکنه و در کل سعی شده به پوسته ویندوز هشت نزدیک ترش کنند . .این مطلب از سایت میهن دانلود گرفته شده است در آفیس ۲۰۱۳ قابلیت سیو کردن مستقیم دی سیستم های باری microsoft یعنی اسکای درایو وجود دارد و جالب این جاست که در دفعه اول برای این کار ابتدا به صورت دفالت روی هارد کامپیوتر سیو میکند و در دفعه های بعدی دیگه به صورت خودکار میتوان آن را ذخیره کرد .از دیگر قابلیت های این نسخه میتوان به اشتراک گذاری اسناد در قالب اچ تی ام ال و یا در قالب ایمیل اشاره کرد . البته این امکان هم وجود دارد که شما بتوانید اسناد خودتون رو اتوماتیک به برخی شبکه های اجتماعی بفرستید . جهت دانلود این مجموعه نرم افزاری آفیس میتوانید از سایت دراگون  دانلود دریافت نمایید و از آن استفاده نمایید.

 

 

 دانلود لینک مستقیم فایل اول

دانلود لینک کمکی فایل اول

نسخه 64 بیت : 700 مگابایت

 دانلود لینک مستقیم فایل دوم

 دانلود لینک کمکی فایل دوم

 نسخه 32 بیت : 615 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال ۲۰۰۸ که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه ۲۰۰۵ نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.

همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.

 

 

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

بازی های استراتژیک همیشه جذاب بوده و طرفداران و دوستاران ویژه خود را دارند, مخصوصا اگر آن به صورت یک بازی آندروید بعد یک روز پر از خستگی ساعت ها پای آن بنشینید. امروز ما تصمیم گرقتیم تا یک بازی استراتژیک فوق العاده زیبا و جذاب را با عنوان Monster Shooter برای شما نیز آماده سازیم. این بازی از گرافیک و گیم پلی خاصی نیز برخوردار میباشد که از خستگی شما جلوگیری میکند. داستان روایت میکند که شما باید گربه کوچولوی ناز داستانمان را از دست دمشنان شکست ناپذیر خود نجات دهید و متشکل از چندین مرحله متفاوت که یکی از ویژگی های بازی تکراری نبود و استفاده از قدرت ها و آیتم های مختلف در هر مرحله نیز میباشد. امیدواریم از بازی لذت ببرید

 

 دانلود لینک مستقیم فایل

 دانلود لینک کمکی فایل

 حجم فایل : 55 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 5 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مرورگر های دنیا میباشد که رقابت شدیدی با مرورگر گوگل کروم دارد و فایر فاکس از نظر افزونه ها و امکانات از جهت خصوصی سازی توانسته است مرورگر اپرا را مغلوب ساخته و در حال حاظر از نظر سرعت با گوگل کروم رقابت دارد . این جسته جو گر اولین مرورگری است که از امکان Tabbed Browsingاستفاده کرد و از لحاظ ظاهری هم زیبا ترین مرورگر محسوب میشود و با اضافه کردن افزونه هایی میتواند زیبا تر هم بشود . این مطلب از سایت دانلود ها گرفته شده است فایرفاکس از نظر سرعت یکی از بهترین مرورگر ها محسوب میشود و همچنین از باز کردن سایت هایی که دارای کد های مخرب هستند خود داری میکند این مرورگر ابتدا سعی میکند با لود کردن بخشی از متن و مختصری از قالب کاربر را مشغول به برسی کند و سپس بستهگی به سرعت وی دارد تا بتواند ویدئو ها و عکس ها را به درستی بازگذاری کند . این نرم افزار به دلیل استفاده زیاد منابع کامپیوتر موجب نارضایتی برخی از کاربران میشد که در نسخه های اخیر همچنین مشکل برطرف شده است . هم اکنون میتواند این آخرین نسخه آن را از سایت فرا دانلود دریافت نمایید.

 

 

 دانلود لینک مستقیم فایل | لینک کمکی

 حجم فایل : 17.3 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 9 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شما توسط این نرم افزار قارد خواهید بود تا تمامی فرمت های رایج صوتی و ویدیویی را بدون نصب کدک های خاص مشاهده کرده و از دیدن فیلم ها با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید. شما می توانید تمامی فیلم هایی را با دوربین های دیجیتالی تهیه کرده را با کمک این پلیر مشاهده کنید. زیرا این نرم افزار قادر است تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی را کپچر کرده و سپس به شما نمایش دهد. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های ویدیویی را داراست و همچنین قادر به پخش فیلم های سه بعدی نیز هست. توسط این پلیر می توانید انواع و اقسام فرمت های ویدیویی را اجرا کنید ، ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید ، دی وی دی فیلم ببینید و برنامه های تلویزیون را با استفاده از یک کارت TV تماشا کنید و از دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمت های Avi, MPEG-1 , Mpg, MPEG-2 , M2ts, Mts, Mp4 , 3D Blu-Ray, Ssif, Wmv, Asf, Mov, Mxf, MKV, FLV و... را دارد.

 

 

 دانلود با لینک مستقیم 

 8 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

 دانلود

 حجم:16,947 KB

رمز درصورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

خوک ها به تفریحات ساحلی خود با ۱۵ مرحله گرم ادامه می دهند ولی تفریح آن ها به پایان خواهد رسید وقتی که پرندگان عصبانی خود را نمایان کنند. به اضافه ی اینکه آن ها با تمام قدرت آمده باشند به همراه King Sling, Birdquake, Super Seeds, and Sling Scope و مطمئنا شما به ۳ ستاره دست پیدا خواهید کرد حتی در مراحل چالش برانگیز.
 در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید.

 

 

 دانلود   

 پلتفرم : اندروید (Android 1.6 or later)

کیهان جاهدیان بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/Dexpot.jpg

Dexpot نرم افزاری رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا بیش از ۲۰ دسکتاپ مجزا با والپیپرها، اسکرین سرورهای مستقل و تنظیمات دلخواه را ایجاد کرده و از هر یک از آن ها برای اهداف گوناگون خود همچون استفاده از یک دسکتاپ برای کار بر روی اسناد، استفاده از دسکتاپ دیگر برای جست و جو در اینترنت، استفاده از دسکتاپ دیگر برای انجام بازی و … استفاده نموده و به راحتی با استفاده از کلید های میانبری که خود تعریف می نمایید از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر بروید.

 

http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download
http://persiandown.rozup.ir/t1e71v33e3zwv2gs3zy.pngحجم فایل: ۲.۶ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/GIMP.jpg

GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

 

http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download
http://persiandown.rozup.ir/t1e71v33e3zwv2gs3zy.pngحجم فایل: ۷۲ مگابایت

http://persiandown.rozup.ir/46z0kez9w1w3aqel2fia.pngرمز در صورت لزوم :

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

تقدیم به تمام ایرانیان و دوست‌داران سرزمین پـــارس…

درباره کوروش بزرگ (Cyrus the Great)
کوروش ملقب به کوروش بزرگ یا کوروش کبیر؛ همچنین معروف به کوروش دوم نخستین پادشاه و بنیان‌گذار شاهنشاهی هخامنشی بود. کوروش بمدت سی سال، از سال ۵۵۹ تا سال ۵۲۹ پیش از میلاد، بر ایران سلطنت کرد.
دربارهٔ کوروش تمام مورخین متفقند که شاهی بود با عزم و عاقل و رئوف که در موارد مشکل به عقل بیش از قوه متوسل می‌شد و برخلاف پادشاهان آشور و بابل، با مردم مغلوب رئوف و مهربان بود. جنگ و بوی خون او را برخلاف فاتحان دیگر مغرور نکرد و رفتار او با پادشاهان مغلوب لیدیه و بابل سیاست تسامح او را بخوبی نشان می‌دهد. با پادشاهان مغلوب به اندازه‌ای مهربانی می‌کرد که آنها دوست کوروش شده و در مواقع مشکل به او یاری می‌نمودند. با مذهب و معتقدات مردم کاری نداشت بلکه برای جذب قلوب ملل آداب مذهبی آنها را محترم می‌داشت. شهرها و ممالکی که در تحت تسلط او در می‌آمدند، هیچگاه معرض قتل و غارت واقع نمی‌شد. آنچه درباب وی برای مورخ جای تردید ندارد، قطعاً این است که لیاقت نظامی و سیاسی فوق‌العاده در وجود او، با چنان انسانیت و مروتی در آمیخته بود که در تاریخ پادشاهان شرقی پدیده‌ای به‌کلی تازه به شمار می‌آمد. کوروش از ذکر عناوین و القاب احتراز داشت، در کتیبه‌هایی که از او مانده، این عبارت ساده خوانده می‌شود، من کوروش شاه هخامنشی هستم. حال آنکه شاهان دیگر خود را خدا می‌خواندند.

 

 

 دریافت

 ۹۰۰ کیلوبایت

 ســایز: ۱۰۲۴ – ۱۲۸۰

رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 9 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روانتر ویندوز اعمال کنند. شما با این نرم افزار میتوانید ویندوز خود را به سلیقه خود تغییر دهید؛ ویندوز را بهینه سازی کنید ، فایلهای اضافی را حذف کنید. میتوانید اطلاعاتی در مورد ویندوز ، درایوها ، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار انجام دهد. تاریخ شمار فارسی برنامه نیزمیتواند ابزاری مناسب برای کاربران باشد.

 

 دریافت برنامه 

 ۵۷۰ کیلوبایت

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 Google Translate Client:

نرم افزار کم حجم، رایگان و قدرتمند مترجم متون و لغات با پشتیبانی کامل از زبان فارسی.

 

 

 دانلود – Download

 اندازه فایل: ۲.۶ مگابایت

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Koffix Blocker:

نرم افزاری رایگان و بسیار کم حجم برای مقابله علیه وب‌سایت‌های آلوده و مشکوک. وب‌سایت‌هایی که به طور خودکار می‌خواهند یک برنامه جاسوسی را بر روی ویندوز شما نصب کنند.

 

 

 دانلود – Download

 اندازه فایل: ۶۳۰ کیلوبایت

  رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یک اسکرین سیور یا محافظ صفحه رایگان و فوق العاده زیبا.

 

 

دانلود – Download 

اندازه فایل: ۱۴.۳ مگابایت

لینک دانلود فیلتر شده و برای دانلود نیاز به فیلتر شکن دارید

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Notepad2 ویرایشگر متن رایگان و بسیار کوچک که دارای امکانات بسیار گسترده ای بوده و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Notepad پیش فرض ویندوز باشد. Notepad2 نیازی به نصب شدن ندارد و همچنین ورژن های مجزا برای ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی دارد.

 

 

http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download 32bit
http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download 64bit
http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود ورژنBeta
http://persiandown.rozup.ir/t1e71v33e3zwv2gs3zy.pngحجم فایل: ۳۰۰ کیلوبایت

http://persiandown.rozup.ir/46z0kez9w1w3aqel2fia.pngرمز در صورت لزوم :

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک ملی ایران، نسخه 2.5 اندروید ارائه شد.
با فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه، بانک های مختلف نیز برای ارائه خدمات بانکی به وسیله موبایل با یکدیگر رقابت میکنند. در این مطلب، نرم افزار همراه بانک ملی ایران را برای شما آماده کرده ایم که روی گوشی های اندرویدی قابل استفاده است.

 

 دانلود

 حجم 1.6 مگابایت

 نسخه 2.5 اندروید  .

رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (1)

اپلود عكس
آیا شما نیز فیلم هایی بر روی DVD داشته و قصد دارید که آنها را بر روی هارد درایو کامپیوترتان کپی کنید ؟
Acala DVD Ripper نام نرم افزاری است که با نصب و استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر فیلم های رایت شده بر روی دیسک های دی وی دی را ریپ کرده و آنها در فرمت هایی نظیر AVI/DivX/XviD/Mp4/3GP /Mpeg/WMV و یا فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod/iPhone/PSP/Zune/Pocket PC/Mobile Phone/Apple تبدیل کنید . این برنامه با بهره گیری از یک فشرده ساز کدگذاری به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خروجی خود را در کیفیت مشابه سایر نرم افزار ها اما با حجمی پایین تر دریافت کنید . همه چیز تنها با یک کلیک انجام خواهد پذیرفت و هیچ گونه نیازی به دانستن مهارت های کامپیوتری نخواهید داشت .

 

اپلود عكس11.36مگابایت
پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/%DB%8C.PNG

xrecode II v1.0.0.172

یک مبدل

( Converter)

کامل جهت تبدیل تمامی فایلهای صوتی به یکدیگر میباشد. این نرم افزار امکان تبدیل تمامی فرمتهای صوتی به دیگر فرمتها را داراست. از امکانات آن میتوان به سرعت بالای تبدیل ، سازگاری با تمامی

ویندوزها ، امکان آپدیت خودکار و... اشاره کرد.

دانلود

حجم:7.5 مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84.PNG

Google Chrome 16.0.912.77 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.

 

دانلود

حجم:23مگابایت

 پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 11 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/java2.jpg

احتمالا خیلی از شما ها عاشق فوتبال هستید.دیگر لازم نیست برای دریافت آخرین اخبار لیگ برتر ایران به سایت های مختلف سر بزنید.نرم افزار تکل تمام مشکلات شما را در زمینه ی دریافت آخرین اخبار فوتبال بر طرف میسازد.دانلود در ادامه مطلب/….

 

 دانلود با لینک مستقیم

اندازه:۷۴۷KB

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 4 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

VueScan نرم افزاری ساده و در عین حال پرکاربرد و حرفه ای میباشد که برای اسکن تصاویر به کار میرود. این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر را تا حد زیادی افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد. همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار های اسکن تصاویر به شمار رفته و توسط بسیاری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دانلود نسخه ۳۲ بیتی

 ۷.۴ مگابایت

دانلود نسخه ۶۴ بیتی

 ۸.۱ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1.PNG

Comodo Dragon 17.0.3.0 Final یک مرورگر بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هر سایتی را که مایل باشید باز کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن اطلاعات و آلوده شدن به برنامه های مخرب باشید. سایت سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از گوگل کروم می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است. یعنی این مرورگر با توجه سرعت بالا امنیت فوق العاده نیز دارد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم , شناسایی سریع تکنولوژی SSL , دسترسی سریع به وب سایتها , توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito , پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و … اشاره کرد.

 

دانلود

حجم:22مگابایت

 پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

تبدیل فایلهای تصویری وصوتی یکی از نیاز های اکثر کاربران است.نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter یک مبدل حرفه ای است که قادر به تبدیل همه ی فرمت های مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و در عین حال حجم کمی دارد.به همین دلیل از محبوبیت خاصی در بین کاربرانش برخوردار است. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای چند رسانه ای پشتیبانی میشود و میتوان فایلها را به هر فرمتی تبدیل نمود.

 

 دانلود _ Download

 حجم فایل : ۲۴.۵ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 333
  • بازدید کلی : 875