loading...
دنیای برنامه و بازی

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

و اما این بار نسخه اردیبهشت ماه ۹۱ کتاب الکترونیکی چلیپا مخصوص جاوا و اندروید را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . محتوی این کتاب شامل پیامک – داستانهای کوتاه و پندآموز – دانستنیها – پزشکی – بیوگرافی – روانشناسی – شعر – مطالب طنز و جالب – کامپیوتر و موبایل و… می باشد.این کتاب علاوه بر اینکه مخصوص گوشی های اندروید ساخته شده ، با فرمت جاوا هم تهیه شده است که شما می توانید بر روی تمامی گوشی های ساپورت کننده Java نصب و استفاده کنید.برای دانلود این برنامه ی جالب میتوانید هم اکنون به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

لینک دانلود اندروید

 حجم فایل: ۱٫۸۵ مگابایت

لینک دانلود جاوا

 حجم فایل: ۱٫۷۴ مگابایت

لینک دانلود آیفون

 حجم فایل: 1.7 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

jetAudio Plus از قدیمی ترین نرم افزارهایی بوده که در کامپیوترها به عنوان پلیر از آن استفاده می شده و حالا شرکت سازنده این نرم افزار نسخه ای از این ابزار قدرتمند را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل محبوب اندروید ارائه کرده که می تواند با طراحی جذابش و پشتیبانی از فرمت های مختلف کار پخش و اجرای موزیک ها را با بهترین کیفیت ممکن فراهم کند. با توجه به قابلیت های مختلفی که این ابزار دارد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود نموده و از امکانات ویژه آن بهره ببرید.

 

دانلود | لینک کمکی

 حجم فایل: 5.09 مگابایت

رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/SpeedyFox.jpg

SpeedyFox نرم افزاری رایگان و بسیار کم حجم می باشد که توسط آن می توانید سرعت اجرا و عملکرد مرورگر Firefox را افزایش دهید. این نرم افزار زمان شروع به کار مرورگر را ۳ برابر افزایش می دهد. نرم افزار SpeedyFox کاملا مطمئن بوده و کاربران بسیاری در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. این نرم افزار همچنین توانایی افزایش سرعت Skype ، Chrome ، Thunderbird را نیز دارا می باشد.

 

دانلود – Download
حجم فایل: ۵۷۰ کیلوبایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/x7bm75f2h1yum8lfkv.jpg

پرندگان خشمگین این بار در فضا ، جایی که جاذبه صفر درصد است آمده اند تا تخم های خود را از خوک ها پس بگیرند . همانگونه که نسخه های ابتدایی Angry Birds با نوآوری و گیم پلی بسیار زیبای خود توانستند طرافداران بسیاری پیدا کنند اکنون نسخه فضایی یعنی Angry Birds Space نیز با یک گیم پلی متفاوت و خارق العاده آماده است شما را به خود مشغول سازد .

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

حجم : ۲۱٫۶۲ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

دانلود

 حجم:17/5 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نزم افزارمحبوب Adobe Flash در کامپیوتر ها و سطح وب محیط زیادی را به خود اختصاص داده است. به طوری که همه ما روزانه سرو کار زیادی با این نوع فایل ها داریم. کلیپ ها و بازی ها و بسیاری ازآموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلمتحت وب و … ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر – Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و …

 

دانلود

 حجم:9/2 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه جدید نرم افزار های آفیس هم منتشر شد . نسخه جدید این مجموعه به اسم Office 2013 و مخصوصاً برای سیستم عامل ویندوز ۷ و ۸ طراحی شده است . در نسخه قبلی این افیس کاربران اگر توانسته اند در منوی ریبن آفیس ۲۰۰۷ کنار بیایند در نسخه جدید دیگه هیچ مشکلی از این بابت ندارند . منو ریبن بخش مهم تنظیمات را در اختیار کابر میگذارد .از نظر گرافیک هم نسب به آفیس ۲۰۰۷ خیلی فرق میکنه و در کل سعی شده به پوسته ویندوز هشت نزدیک ترش کنند . .این مطلب از سایت میهن دانلود گرفته شده است در آفیس ۲۰۱۳ قابلیت سیو کردن مستقیم دی سیستم های باری microsoft یعنی اسکای درایو وجود دارد و جالب این جاست که در دفعه اول برای این کار ابتدا به صورت دفالت روی هارد کامپیوتر سیو میکند و در دفعه های بعدی دیگه به صورت خودکار میتوان آن را ذخیره کرد .از دیگر قابلیت های این نسخه میتوان به اشتراک گذاری اسناد در قالب اچ تی ام ال و یا در قالب ایمیل اشاره کرد . البته این امکان هم وجود دارد که شما بتوانید اسناد خودتون رو اتوماتیک به برخی شبکه های اجتماعی بفرستید . جهت دانلود این مجموعه نرم افزاری آفیس میتوانید از سایت دراگون  دانلود دریافت نمایید و از آن استفاده نمایید.

 

 

 دانلود لینک مستقیم فایل اول

دانلود لینک کمکی فایل اول

نسخه 64 بیت : 700 مگابایت

 دانلود لینک مستقیم فایل دوم

 دانلود لینک کمکی فایل دوم

 نسخه 32 بیت : 615 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال ۲۰۰۸ که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه ۲۰۰۵ نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.

همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.

 

 

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

بازی های استراتژیک همیشه جذاب بوده و طرفداران و دوستاران ویژه خود را دارند, مخصوصا اگر آن به صورت یک بازی آندروید بعد یک روز پر از خستگی ساعت ها پای آن بنشینید. امروز ما تصمیم گرقتیم تا یک بازی استراتژیک فوق العاده زیبا و جذاب را با عنوان Monster Shooter برای شما نیز آماده سازیم. این بازی از گرافیک و گیم پلی خاصی نیز برخوردار میباشد که از خستگی شما جلوگیری میکند. داستان روایت میکند که شما باید گربه کوچولوی ناز داستانمان را از دست دمشنان شکست ناپذیر خود نجات دهید و متشکل از چندین مرحله متفاوت که یکی از ویژگی های بازی تکراری نبود و استفاده از قدرت ها و آیتم های مختلف در هر مرحله نیز میباشد. امیدواریم از بازی لذت ببرید

 

 دانلود لینک مستقیم فایل

 دانلود لینک کمکی فایل

 حجم فایل : 55 مگابایت

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 874