loading...
دنیای برنامه و بازی

کیهان جاهدیان بازدید : 7 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/FileZilla.png

FileZilla ، نرم افزار رایگان و بسیار محبوب جهت مدیریت FTP و انتقال فایل ها به فضای اینترنتی.

 

دانلود – Download
حجم فایل: ۴.۵ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 9 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Reader یکی از نرم افزار های کاربردی برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF میباشد. کاربر با داشتن این نرم افزار میتواند به راحتی فایل های PDF را مشاهده و مدیریت کنند.این نرم افزار داری محیطی ساده و در عین حال پیشرفته میباشد. این نرم افزار بعد از نصب به صورت خودکار از تمام فایل های PDF شما پشتیبانی میکند و فایل های پی دی اف را بدون هیچ مشکلی نمایش میدهد.در ادامه نسخه جدید نرم افزار Adobe Reader قابل دریافت میباشد.

 

دانلود – Download

 حجم فایل : ۳۵.۹ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 9 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/wwwwwwwww.png

Tower Raiders یک بازی دفاعی ، همانند خیل عظیم گونه های مشابه که فضای مجازی را پر کرده اند نیست ؛ این یک استاندارد طلایی برای ژانر استراتژیک در صنعت موبایل می باشد و هم اکنون این شمایید که می توانید به عنوان اولین نفرات از این بازی جذاب بهره مند شوید .

این بازی دارای مراحل بسیار چالش برانگیز می باشد که می تواند ساعت های گیم پلی را برایتان به ارمغان آورد . هر مرحله دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده است بر جذابیت بازی افزوده شود .
داستان  Tower Raiders بدین صورت است که شما می بایست به عنوان فرمانده کنترل عده ای از افراد را که وظیفه جمع آوری منابع دارند بر عهده گرفته و با استفاده صحیح از آنها برای ساخت برج ، امنیت را برای خود و مردمان تان ایجاد کنید .

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود با لینک مستقیم

حجم : ۳۳٫۶۸ مگابایت

دانلود دیتا بازی

حجم :۳۸٫۸۴مگابایت

رمز در صورت لزوم :

کیهان جاهدیان بازدید : 4 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/kjkzjxkzjzx.png

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

دانلود – Download
حجم فایل: ۵.۵ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 10 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/extended.png

بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصاویر ، نرم افزار Adobe Photoshop میباشد که قطعا نرم افزار دیگری جایگزین آن نخواهد بود. البته کار با این نرم افزار همچون نرم افزار های منتشر شده ی دیگر توسط شرکت adobe ، نیازمند یک پیشینه و اطلاعات قوی در زمینه کار با برنامه است و تقریبا یک برنامه تخصصی به شمار میرود. جدیدترین نسخه نرم افزار فتوشاپ ،نسخه Cs6 آن می باشد که دارای قابلیتهای فراوان و جدیدی است.در این نسخه از فتوشاپ کاربر دیگر محدود به ویرایش عکس ها نخواهد بود و قادر است تا فایلهای ویدئویی را نیز ویرایش کند.یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره در پس زمینه است.به دلیل زمان بر بودن پروژه های سنگین فتوشاپ امکان این که کاربر عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ،وجود داشت اما با این وجود قابلیتی که بیان شد ، میتوان به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت.

 

پارتهای ۵۰۰ مگابایتی

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم

حجم کل فایلها : ۱.۳۳ گیگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 5 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که آشنایی دارید بتمن ( Batman ) یکی از شخصیت های معروف و محبوب بوده که در طی چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بر همین اساس نیز تا کنون ده ها کتاب , بازی و فیلم در این حیطه ساخته شده است. این شخصیت که Dark Knight یا همان شوالیه تاریکی نیز نام گرفته , پس از ساخت نسخه فیلم و بازی PC آن نوبت به نسخه جاوا آن رسیده است. هم اکنون می توانید پکیج بازی Batman Dark Knight Rises که دارای 6 سایز مختلف با فرمت جاوا و قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها را به صورت رایگان از سایت پی سی گذر دریافت کنید.

 

پسورد فایل:www.p30gozar.com

دانلود با حجم 5 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 9 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

در این پست از وب سایت، نرم افزار قدرتمند مبدل فایل های PDF را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. کاربر با داشتن این نرم افزار میتواند به راحتی فایل های PDF را به فرمت هایی مثل Text, Word, Excel, PowerPoint2007, EPUB, HTML ،TIFF, JPEG, PNG, GIF, BMP, TGA, PPM, JPEG2000 تبدیل کند. داشتن محیطی ساده و راحت یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار به شمار میرود. در ادامه میتوانید نرم افزار Aiseesoft PDF Converter Ultimate 3.1.8.10190 از وب سایت دراگون دانلود دریافت کنید.

 

 دانلود –Download

 حجم فایل : ۳۲۳ مگابایت

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/15c1cd17e3208b1c4f2900eec2726b68.jpg

مدیریت دانلود حرفه ای با IDM 6.12 Build 25 Final

یکی از دغدغه های استفاده کنندگان از اینترنت ، داشتن یک نرم افزار مدیریت دانلود حرفه ای ودر عین حال پرسرعت میباشد.ما به شما نرم افزار internet download manager (یا به اختصار idm) را پیشنهاد میکنیم.این نرم افزار فایلها را به چندین قسمت تقسیم میکند و هر قسمت را جداگانه دانلود کرده و در پایان دانلود تمامی قسمتهای دانلود شده را به هم می چسباند.این امر باعث افزایش سرعت دانلود تا حدود ۵ برابر و همچنین قابلیت ادامه دانلود (یا resume) میشود.

این نرم افزار سازگاری کامل با تمامی مرورگرها دارد وشما تنها کافیست در هر مرورگری که هستید بر روی لینک دانلود کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار اجرا شده و دانلود را شروع کند.از دیگر خصوصیات این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.

 

دانلود – Download

حجم فایل : ۴.۹ مگابایت

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 10 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

Skype نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

 

دانلود – Download
حجم فایل: ۱۹.۳ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/windows_8_codec1.jpg

نرم افزار Windows 8 Codecs قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. در این برنامه تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.

 

دانلود _ Download 

حجم فایل :  ۱۳.۸ مگابایت

 رمز در صورت لزوم:

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 337
  • بازدید کلی : 879