loading...
دنیای برنامه و بازی

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یک اسکرین سیور یا محافظ صفحه رایگان و فوق العاده زیبا.

 

 

دانلود – Download 

اندازه فایل: ۱۴.۳ مگابایت

لینک دانلود فیلتر شده و برای دانلود نیاز به فیلتر شکن دارید

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Notepad2 ویرایشگر متن رایگان و بسیار کوچک که دارای امکانات بسیار گسترده ای بوده و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Notepad پیش فرض ویندوز باشد. Notepad2 نیازی به نصب شدن ندارد و همچنین ورژن های مجزا برای ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی دارد.

 

 

http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download 32bit
http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download 64bit
http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود ورژنBeta
http://persiandown.rozup.ir/t1e71v33e3zwv2gs3zy.pngحجم فایل: ۳۰۰ کیلوبایت

http://persiandown.rozup.ir/46z0kez9w1w3aqel2fia.pngرمز در صورت لزوم :

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک ملی ایران، نسخه 2.5 اندروید ارائه شد.
با فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه، بانک های مختلف نیز برای ارائه خدمات بانکی به وسیله موبایل با یکدیگر رقابت میکنند. در این مطلب، نرم افزار همراه بانک ملی ایران را برای شما آماده کرده ایم که روی گوشی های اندرویدی قابل استفاده است.

 

 دانلود

 حجم 1.6 مگابایت

 نسخه 2.5 اندروید  .

رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (1)

اپلود عكس
آیا شما نیز فیلم هایی بر روی DVD داشته و قصد دارید که آنها را بر روی هارد درایو کامپیوترتان کپی کنید ؟
Acala DVD Ripper نام نرم افزاری است که با نصب و استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر فیلم های رایت شده بر روی دیسک های دی وی دی را ریپ کرده و آنها در فرمت هایی نظیر AVI/DivX/XviD/Mp4/3GP /Mpeg/WMV و یا فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod/iPhone/PSP/Zune/Pocket PC/Mobile Phone/Apple تبدیل کنید . این برنامه با بهره گیری از یک فشرده ساز کدگذاری به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خروجی خود را در کیفیت مشابه سایر نرم افزار ها اما با حجمی پایین تر دریافت کنید . همه چیز تنها با یک کلیک انجام خواهد پذیرفت و هیچ گونه نیازی به دانستن مهارت های کامپیوتری نخواهید داشت .

 

اپلود عكس11.36مگابایت
پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/%DB%8C.PNG

xrecode II v1.0.0.172

یک مبدل

( Converter)

کامل جهت تبدیل تمامی فایلهای صوتی به یکدیگر میباشد. این نرم افزار امکان تبدیل تمامی فرمتهای صوتی به دیگر فرمتها را داراست. از امکانات آن میتوان به سرعت بالای تبدیل ، سازگاری با تمامی

ویندوزها ، امکان آپدیت خودکار و... اشاره کرد.

دانلود

حجم:7.5 مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84.PNG

Google Chrome 16.0.912.77 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.

 

دانلود

حجم:23مگابایت

 پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 11 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/java2.jpg

احتمالا خیلی از شما ها عاشق فوتبال هستید.دیگر لازم نیست برای دریافت آخرین اخبار لیگ برتر ایران به سایت های مختلف سر بزنید.نرم افزار تکل تمام مشکلات شما را در زمینه ی دریافت آخرین اخبار فوتبال بر طرف میسازد.دانلود در ادامه مطلب/….

 

 دانلود با لینک مستقیم

اندازه:۷۴۷KB

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 4 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

VueScan نرم افزاری ساده و در عین حال پرکاربرد و حرفه ای میباشد که برای اسکن تصاویر به کار میرود. این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر را تا حد زیادی افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد. همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار های اسکن تصاویر به شمار رفته و توسط بسیاری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دانلود نسخه ۳۲ بیتی

 ۷.۴ مگابایت

دانلود نسخه ۶۴ بیتی

 ۸.۱ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1.PNG

Comodo Dragon 17.0.3.0 Final یک مرورگر بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هر سایتی را که مایل باشید باز کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن اطلاعات و آلوده شدن به برنامه های مخرب باشید. سایت سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از گوگل کروم می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است. یعنی این مرورگر با توجه سرعت بالا امنیت فوق العاده نیز دارد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم , شناسایی سریع تکنولوژی SSL , دسترسی سریع به وب سایتها , توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito , پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و … اشاره کرد.

 

دانلود

حجم:22مگابایت

 پسورد در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

تبدیل فایلهای تصویری وصوتی یکی از نیاز های اکثر کاربران است.نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter یک مبدل حرفه ای است که قادر به تبدیل همه ی فرمت های مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و در عین حال حجم کمی دارد.به همین دلیل از محبوبیت خاصی در بین کاربرانش برخوردار است. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای چند رسانه ای پشتیبانی میشود و میتوان فایلها را به هر فرمتی تبدیل نمود.

 

 دانلود _ Download

 حجم فایل : ۲۴.۵ مگابایت

پسورد در صورت لزوم:

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 876