loading...
دنیای برنامه و بازی

کیهان جاهدیان بازدید : 5 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مرورگر های دنیا میباشد که رقابت شدیدی با مرورگر گوگل کروم دارد و فایر فاکس از نظر افزونه ها و امکانات از جهت خصوصی سازی توانسته است مرورگر اپرا را مغلوب ساخته و در حال حاظر از نظر سرعت با گوگل کروم رقابت دارد . این جسته جو گر اولین مرورگری است که از امکان Tabbed Browsingاستفاده کرد و از لحاظ ظاهری هم زیبا ترین مرورگر محسوب میشود و با اضافه کردن افزونه هایی میتواند زیبا تر هم بشود . این مطلب از سایت دانلود ها گرفته شده است فایرفاکس از نظر سرعت یکی از بهترین مرورگر ها محسوب میشود و همچنین از باز کردن سایت هایی که دارای کد های مخرب هستند خود داری میکند این مرورگر ابتدا سعی میکند با لود کردن بخشی از متن و مختصری از قالب کاربر را مشغول به برسی کند و سپس بستهگی به سرعت وی دارد تا بتواند ویدئو ها و عکس ها را به درستی بازگذاری کند . این نرم افزار به دلیل استفاده زیاد منابع کامپیوتر موجب نارضایتی برخی از کاربران میشد که در نسخه های اخیر همچنین مشکل برطرف شده است . هم اکنون میتواند این آخرین نسخه آن را از سایت فرا دانلود دریافت نمایید.

 

 

 دانلود لینک مستقیم فایل | لینک کمکی

 حجم فایل : 17.3 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 9 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شما توسط این نرم افزار قارد خواهید بود تا تمامی فرمت های رایج صوتی و ویدیویی را بدون نصب کدک های خاص مشاهده کرده و از دیدن فیلم ها با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید. شما می توانید تمامی فیلم هایی را با دوربین های دیجیتالی تهیه کرده را با کمک این پلیر مشاهده کنید. زیرا این نرم افزار قادر است تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی را کپچر کرده و سپس به شما نمایش دهد. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های ویدیویی را داراست و همچنین قادر به پخش فیلم های سه بعدی نیز هست. توسط این پلیر می توانید انواع و اقسام فرمت های ویدیویی را اجرا کنید ، ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید ، دی وی دی فیلم ببینید و برنامه های تلویزیون را با استفاده از یک کارت TV تماشا کنید و از دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمت های Avi, MPEG-1 , Mpg, MPEG-2 , M2ts, Mts, Mp4 , 3D Blu-Ray, Ssif, Wmv, Asf, Mov, Mxf, MKV, FLV و... را دارد.

 

 

 دانلود با لینک مستقیم 

 8 مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

 دانلود

 حجم:16,947 KB

رمز درصورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

خوک ها به تفریحات ساحلی خود با ۱۵ مرحله گرم ادامه می دهند ولی تفریح آن ها به پایان خواهد رسید وقتی که پرندگان عصبانی خود را نمایان کنند. به اضافه ی اینکه آن ها با تمام قدرت آمده باشند به همراه King Sling, Birdquake, Super Seeds, and Sling Scope و مطمئنا شما به ۳ ستاره دست پیدا خواهید کرد حتی در مراحل چالش برانگیز.
 در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید.

 

 

 دانلود   

 پلتفرم : اندروید (Android 1.6 or later)

کیهان جاهدیان بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/Dexpot.jpg

Dexpot نرم افزاری رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا بیش از ۲۰ دسکتاپ مجزا با والپیپرها، اسکرین سرورهای مستقل و تنظیمات دلخواه را ایجاد کرده و از هر یک از آن ها برای اهداف گوناگون خود همچون استفاده از یک دسکتاپ برای کار بر روی اسناد، استفاده از دسکتاپ دیگر برای جست و جو در اینترنت، استفاده از دسکتاپ دیگر برای انجام بازی و … استفاده نموده و به راحتی با استفاده از کلید های میانبری که خود تعریف می نمایید از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر بروید.

 

http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download
http://persiandown.rozup.ir/t1e71v33e3zwv2gs3zy.pngحجم فایل: ۲.۶ مگابایت

کیهان جاهدیان بازدید : 6 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/GIMP.jpg

GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود.

 

http://persiandown.rozup.ir/20cmbheyh33miratfkmh.gifدانلود – Download
http://persiandown.rozup.ir/t1e71v33e3zwv2gs3zy.pngحجم فایل: ۷۲ مگابایت

http://persiandown.rozup.ir/46z0kez9w1w3aqel2fia.pngرمز در صورت لزوم :

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

تقدیم به تمام ایرانیان و دوست‌داران سرزمین پـــارس…

درباره کوروش بزرگ (Cyrus the Great)
کوروش ملقب به کوروش بزرگ یا کوروش کبیر؛ همچنین معروف به کوروش دوم نخستین پادشاه و بنیان‌گذار شاهنشاهی هخامنشی بود. کوروش بمدت سی سال، از سال ۵۵۹ تا سال ۵۲۹ پیش از میلاد، بر ایران سلطنت کرد.
دربارهٔ کوروش تمام مورخین متفقند که شاهی بود با عزم و عاقل و رئوف که در موارد مشکل به عقل بیش از قوه متوسل می‌شد و برخلاف پادشاهان آشور و بابل، با مردم مغلوب رئوف و مهربان بود. جنگ و بوی خون او را برخلاف فاتحان دیگر مغرور نکرد و رفتار او با پادشاهان مغلوب لیدیه و بابل سیاست تسامح او را بخوبی نشان می‌دهد. با پادشاهان مغلوب به اندازه‌ای مهربانی می‌کرد که آنها دوست کوروش شده و در مواقع مشکل به او یاری می‌نمودند. با مذهب و معتقدات مردم کاری نداشت بلکه برای جذب قلوب ملل آداب مذهبی آنها را محترم می‌داشت. شهرها و ممالکی که در تحت تسلط او در می‌آمدند، هیچگاه معرض قتل و غارت واقع نمی‌شد. آنچه درباب وی برای مورخ جای تردید ندارد، قطعاً این است که لیاقت نظامی و سیاسی فوق‌العاده در وجود او، با چنان انسانیت و مروتی در آمیخته بود که در تاریخ پادشاهان شرقی پدیده‌ای به‌کلی تازه به شمار می‌آمد. کوروش از ذکر عناوین و القاب احتراز داشت، در کتیبه‌هایی که از او مانده، این عبارت ساده خوانده می‌شود، من کوروش شاه هخامنشی هستم. حال آنکه شاهان دیگر خود را خدا می‌خواندند.

 

 

 دریافت

 ۹۰۰ کیلوبایت

 ســایز: ۱۰۲۴ – ۱۲۸۰

رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 9 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روانتر ویندوز اعمال کنند. شما با این نرم افزار میتوانید ویندوز خود را به سلیقه خود تغییر دهید؛ ویندوز را بهینه سازی کنید ، فایلهای اضافی را حذف کنید. میتوانید اطلاعاتی در مورد ویندوز ، درایوها ، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار انجام دهد. تاریخ شمار فارسی برنامه نیزمیتواند ابزاری مناسب برای کاربران باشد.

 

 دریافت برنامه 

 ۵۷۰ کیلوبایت

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 7 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 Google Translate Client:

نرم افزار کم حجم، رایگان و قدرتمند مترجم متون و لغات با پشتیبانی کامل از زبان فارسی.

 

 

 دانلود – Download

 اندازه فایل: ۲.۶ مگابایت

 رمز در صورت لزوم:

کیهان جاهدیان بازدید : 8 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Koffix Blocker:

نرم افزاری رایگان و بسیار کم حجم برای مقابله علیه وب‌سایت‌های آلوده و مشکوک. وب‌سایت‌هایی که به طور خودکار می‌خواهند یک برنامه جاسوسی را بر روی ویندوز شما نصب کنند.

 

 

 دانلود – Download

 اندازه فایل: ۶۳۰ کیلوبایت

  رمز در صورت لزوم:

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 901